4 ay 21 günlük ikizlerim var. Gün içinde bu zamana kadar çok huzurlu ve sakin geçiriyorlardı fakat son 3-4 gündür sürekli mızmızlanma yatırınca ağlama emziği düşürünce ağlama ve sürekli ağlamasa bile ağlarmış gibi sesler çıkarma başladılar ve eskiye göre gün içinde bayağı az uyuyorlar bunun sebebi 4. Ay atağı mı prematüre doğdukları için neredeyse 5 aylık olmalarına rağmen ben buna bağladım yaşayan deneyimleyen annelerden yorum bekliyorum. Nasıl başa çıkabilirim bu durumla