Merhaba anneler,konumuz mama beslenme reddi.Bebegim 2. ayına kadar hem emiyor hem sağdigim sütleri içiyor hem de mama içiyordu sonra emmeyi reddetmeye başladı kivranmalar ağlamalar vs vs gazı da vsrdi sonra mamayı da içmek istememeye başladı,1 aylıkken tek seferde 120 150 cc anne sütü 90 cc mama içerdi.kilo alımı da güzel oldu.Ama 2.ay kabus başladı,süt allerjisinden şuphelendik ama gaita tahlili temiz çıktı doktoru alerji yok dedi beslenme reddi dışında ara sıra nadiren mukuslu kakasi oluyor.Reflusu mu var acaba diyorum ama kusma çok az.Suanda 3bucuk ay bitti 4 aylık olacak devam ediyor Red durumu,uykuda besliyorum ancak uyanıkken de 1 saatte anca içiyor.Cok yoruldum çok yıprandım,ilk çocuğumda böyle bsy yaşamadim tecrübem hiç yok bu konuda.Boyle şeyler yaşayıp sonradan düzelen var mı yoksa hep mi böyle devam edecek😒