Benim kızım 3 aylık tam gazlı bı bebek kaka yaparken çok zorlanıyor .neyse 24 saatte ⅞ bez aliyoruzm kaka
Ciste ⅚ falan kaka çok bizim.sik sık yapıyor bazen az bazen çok yapıyor . Sık olması kötü tabi herseferinde çok ıkınıyor hep destekle kaka yapıyor tuvalet pozisyonunda tutman gerekiyor vs vs ne zaman bitecek bu gaz ne zaman öğrenecek yapmayı bilmiyorum