Merhaba arkadaşlar 1 ay önce normal Doğum ile bebeğimi kucağıma aldım ve Doğumdan bir hafta sonra fark ettim ki hemoroid sorunum var 😓Şiddetli ağrı sızı afedersiniz Nadire’n kanama yaşıyorum . Doktora gitmeye çok utanıyorum teşhis veya ilaç tedavisi için görmesi gerekebilir diye sırf bu yüzden gidemiyorum ve haliyle sıkıntı yaşıyorum . Böyle sorun yaşayanınız oldu mu , geçiyor mu veya sizler neler yaptınız . Tekrar dan affınıza sığınarak utanarak soruyorum ama Ne yapacağım bilemiyorum nasıl geçecek bu sorun görmeden tedavi uyguluyorlar mıdır ?🙁