Yclll Bebeğim 3 ay 18 günlük baktırmak istemesem de gözü hep orda konuşuyorum oynatmaya çalışıyorum nafile kafasını çevirsem sinirleniyo ağlıuo ne yapacağımı şaşırdım 😥
laisa Yclll aynen bizde öyleyiz ama oyuncağı var bş tane puantiyeli bir balık onu gösterince ilgi ona kayıyor ben baya uzun bir sure izletmeyi düşünmüyorum
Erenela_ Yclll benimkinde öyle 3 buçuk aylığız tvye kitleniyor resmen telefonada aynı bırakmıyınca ağlıyor biriyle görüntülü konuşunca telefona bakmak istiyor 🤣🤣
Yclll Haribo42 canım kayınvalidemlerle oturuyorum mecburen açılıyo yoksa bende açma taraftarı değilim
ertanmut izlesin bırak biz hep tv izlemişizzz hepimizde gayet iyiyizz sen korudukca koru ama korumadığın zamanlarıda kafana takma
Yclll Erenela_ laisa Elifcikinannesi ertanmut En her zaman derdim tv izletmeyecem telefon vermem diye ne kadar istemesemde bebeğim çok seviyo 😫