Ercanekininannesi Merhaba ben 1aylık bebeğim anne sütüyle beraber hipp combiotic kullanıyorum çok memnunum ama bu hippin organik maması da varmş fiyatı da daha uygun kullananlar varmı nasıl gazı kolay çıkarıyormu
[silindi] Ercanekininannesi ikisi arasında tek fark combioticde probiyotik var. Eğer bebeğinizde gaz kabız gibi sorunlar çok fazla değilse kullanabilirsiniz organik olanı
Ercanekininannesi [silindi] aslında combiotice o kadar para vermemin nedeni gazdan çok ağlaması. Şuan pek gaz sancısı olmuyo mamadan sonra hemen çıkarabiliyo zaten 3kere yediriyorum günde. Olmazsa bi kutu alıp deniyeyim bakalım
[silindi] Uykusuzanne gazlı bebek için combiotic daha iyi. Ama biraz büyüdüğü zaman gaz sorununuz ortadan kalktığı zaman karton kutuda olanla devam edebilirsiniz