nhlhmz11 Merhabalar , bebeğim dört buçuk aylık henüz adet olmadım. Doktorum bu hapı önerdi emzirdigim için . Ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum . Yardımcı olur musunuz ?
yagmuryildirim nhlhmz11 ben kullanıyorum. Adetin ilk günü başladım ara vermeden kullanılıyor bi kutu bitince direk diğerine geçiyosun
nhlhmz11 yagmuryildirim çok teşekkür ederim, bir sorum daha olacak adet olmadan hamile kalma şansım nedir araştırmadım henüz hap kullanacam diye ama adeti bekleyecem sizin dediginiz gibi