busra009 Merhaba kızlar Sinbonun kırmızı olanı hediye geldi bana nasıl kullanıcam bilemedim kullanan varsa yardımcı olabilir mi ?
mercory busra009 ben kullanıyorum çokta memnunum. öncelikle sütü kaynatıp üzerinden kaymağını alıp atıyorum. e bebekten yoğurt mayası alıyorum paketli toz halde. kaynattığım sütü ılık hale gelene kadar bekletiyorum. kavanozlara dolduruyorum. diğer tarafta yarım çay bardağı sütte bir paket toz mayayı eritiyorum ve sütle doldurduğum kavanozlara paylaştırıyorum burda formül sütün ılık olması ve plastik kaşık kullanmanız. mayayı tüm kavanozlara eşit şekilde paylaştırıp karıştırdıktan sonra kavanozları cihaza ağızları açık şekilde yerleştiriyorum şeffaf kapağı kapatıp düğmesine basıyorum. 8 saat sonra taş gibi yoğurt oluyor. sonra kavanoz kapaklarını kapatıp buzdolabına koyuyorum.
busra009 mercory çok teşekkür ederim sütü nerden alıyorsunuz peki ? Bu konuda da karışığım market diyen var hazır alma diyen var 🤷♀️
tombikbebe Yoğurt makinamı aldığım sitede şöyle bir yorum vardı ekran görüntüsünü aldım. Yoğurdu da labneyi de bu tarife göre yapıyorum bire bir oluyor. Artık kim yazdıysa bu yorumu Allah razı olsun 😁
tombikbebe Ben maya olarak da şok marketten veya ebebekten aldığım mayayla yaptım. Hiç doğal sütle denemedim pastorize sütle yaptım. Ha bir de sütü azıcık ısıtıyorum oda sıcaklığında olacak şekilde
mercory busra009 şok’tan alıyorum evime yakın olduğu için. cam şişe günlük süt olmasına özen gösterin. marketten alma diyenler olur illa ki de, açıkçası ben pastörize olmayan süte güvenemiyorum, kaynatacak olsam bile..
tombikbebe busra009 şok tan aldığım sütle daha güzel oluyor sanki bimden almıştım bir kez o biraz sulu olmuştu
busra009 mercory teşekkür ederim evet benim annem mesela marketten alma diyip duruyo ama bende güvenemiyorum şahsen pastörize olmayanlara