BirkimseymXD Kızlar internette hangi uygulama en erken bebek maması getiriyor eve kadar yardımcı olurmmsnz bütün eczaneler kapalı nöbetçi eczane çok uzak otobüs gitmiyor oraya taksiye verecek o kadar param yok
ranaclgn BirkimseymXD merhaba bebek kırmızı çizgim benimde 1 yaşında kızım var, yanlış anlamazsan oraya gidecek kadar taksi param yok yazmissin ya ben mama parasını göndereyim IBAN verirsen bana taksi parasını da sen vermiş olursun
_Goktugunannesi__ BirkimseymXD Getirin geç getirdiğini bilmiyorduö genelde yarım saat içinde geliyor ya
Asliormancii _Goktugunannesi__ gec getirmiyor zaten getirin n11 ine girmiş getir yada getir büyük var oraya tıklamanız laızm ama her semtte olmuyor Migros hemenden alın sanal marketin içinde sekme var hemen diye ordan alın 20 dakikaya gelir