Haticelif cok utanarak söylüyorum ama bende aynı durumları yaşıyorum ama sezeryan olmadm normal doğum oldu benimki 4 aya giricez hala gaz var ama ilk zamanlara göre biraz azaldı bende kimyon rezene çayı falan ictm ama hic fayda etmedi galiba bendenki gazdanda oğluma geçiyodu oglumda gazli bir bebek hala gazli ama onunkide hafifledi insallah tamamen gecer 🙏