2 ay 4 günlük bebeğim var. Dün acilde normal muayene yapılırken doktor seslenin bebeğinize dedi. Önce seslendim bakti daha sonra doktorun elindeki şeye odaklandı bir daha seslenin dedi yine seslendim bu sefer bakmadı. Doktor tepkisi az dedi. Normalde bizi gözüyle takip ediyor gülücükler atıyor. Doktor öyle söyleyince panik oldum. 2 aylık bir bebek için isimle seslenmeye tepki erken değil mi ? Herhangi bir tecrübesi olan var mi bu konuda ?