Yasomesom Arkadaşlar 1 haftadır yapmıyor yapma belirtisi de vermiyor ağlama vs gibi ne yapabilirim hem meme hem mama alıyor Aptamil kullanıyorum başına gelen ve ne yapan varsa lütfen yardımcı olursanız sevinirim
Iremnurr_mms_34 Yasomesom bazı bebekler 10 gün bile yapamıyor normal demişti doktorum istersen canım 1 çay kaşığı zeytin yağı verebilirsin
CmreKSidar Yasomesom anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal sıkıntısı yoksa dert etmeyin benimki de öyle
Yasomesom CmreKSidar ya üzülüyorum bezi açtığımda sadece çiş var acaba bı sorun mu var diye Allah bütün bebekleri korusun