Biroglanannesi Kızlar makineye deterjanı koyuyorum bazen deterjan gitmiyor kalıp halinde kalıyor haznede . Sadece bu deterjanda yapıyor bunu . Sırf bu sebepten deterjanı değiştirmeyi düşünüyorum . Sizde de oluyor mu bu ?
Omeraslan Biroglanannesi Dalan kullandım. kalıp kalmıyor ama kıyafetlerde kalıntı kalıyordu. Genelde sıcak su da eritir öyle kullanırdım. Ama ileride makineye zarar verdiğini duyunca daha kullanmadım. İncia kullanıyorum