Minikkussum Minikkalbinannesi ben bugün başladım umarım iyi gelir kilo alması lazım bizim ek gıdada var inshallah fayda görürüz İçeriği temiz mama
efelinamoms Minikkalbinannesi ben yaklasik 4 aydır kullanıyorum oğluma 4 ayda 1 kg aldı 🤷🏻♀️ ama boyu uzuyor o yüzden bir problem olmadı en iyisi dedikleri için ona başladım bakalım bu ay neler olacak 1 yaşında 9200 kg 🙁 ek gıdada çok iyi çok sükür ama metabolizma çok hızlı günde değışmekle birlikte 1 2 3 kakali bez alirim
cennetkokuluyavrum Minikkalbinannesi golden goat 1 keci sutu anne sutune yakin diye onu aldim sma optripo kulaniyorduk icmemeye basladi kac kutu ziyan oldu bende bu keci sutu nu deyeyim dedim icmesine icti ama kutu bitcegine yakin bebegimin vucudu kirmizi taneler cikmaya basladi hemen biraktim normale dondu sanriim alarji yapti yaz sicaklarda var agir geldi bebegime hatta pos acicaktim bunla ilgili pek ccvp alamadigim icin acmamistim keci sutu agir oldugu icin dikkatli kulanilmasi gerekebilir
Musabbb Minikkalbinannesi uzun süre golden goat kullandım. Gayet memnundum. 4lü 6lı paketleeinden sipariş veriyordum.
Aalime Golden goat degil ama baby goat turk uretimi onu kullandik basta icmedi keci sutu oldugu icin agir geldi olcegi az atarak baslattim ,sonra olcek sayisini normale cikarttim Kilo aldiriyor icerigi temiz bir mama bence
Minikkalbinannesi Minikkussum bizimde aynı şekilde sma mama kullanıyordum bu ay kilo alımımız olmamış doktorumuz golden goat a gecırdı Inşallah alırız kilo ☺️