shrhyt Her bebek farklıdır anne sütü mama ve hatta ek gıda bile alan bebek var . İçinizde bir art niyet olmadığını düşünüyorum ama ilk bebeğimi emziremeyen ikinciyi emziren bi anne olarak söylüyorum ki mama kullandığım zaman böyle şeyleri ağlayarak okurdum hassas bi noktamdı oysaki çok şükür mamanın varlığına olmadığını bir düşünürsek çok çaresiz kalırdık . Diyeceğim o ki hassas bir konu doktorunuzla sizin aranızda kalsa daha iyi olur gibi