2dunya1blog Merhaba, kumtem, luxell, simfer ankastre set kullananlar memnun musunuz hangi markayı önerirsiniz?
benkosarim 2dunya1blog ev sahibinin kendi ankastre seti var fırın yok ama lüksel hiç tavsiye etmem ocağı a çürüyor Kumtel biraz daha iyiymiş
Ee011 2dunya1blog ben Arçelik kullanıyorum memnunum ama bosch filan nasıl bilmiyorum belki daha iyidir
_Asilin_Annesi_ 2dunya1blog Kumtel beyaz cam ankastre kullanıyorum suanlik bir sorun yaşamadım memnunum. Bimden almıştım
_Asilin_Annesi_ 2dunya1blog Şubat ayinda aldım. Kuruluma gelen kişi bu yeni seri vs dedi ama valla bilmiyorum.
Sebusebu 2dunya1blog 3 sene önce boschtan almıştım o zaman 5 bindi. Çok memnunum ama kimbilir nasıl uçmuştur fiyatı düşünmek istemiyorum. Ama bu tarz beyaz esyaların paraya kıyılıp iyi alınması taraftarıyım. Beyaz eşyanın arızası tamiri cok daha maliyetli oluyor