Arkadaşlar oğlum 4.5 aylıkken gidebildik aşıya. İki bacağından aşı yapıldı ama sol bacağı apse yaptı ve morardı. 4 gün oldu aşı yapılalı. Öyle ateş vs yaşamadık sadece gece uyumadı o gün. Ama bu apse ve morluk normal mi acaba sizin bebeklerinizde de oldu mu