Benim kızımı da 7 aylik iken sokmuştu. Saglikocagina götürdümdaha yolda hemen. Eşim soğuk kompres yapti. Şişmedi bile ama hemen saglikocagina götürün alerjisi olabilir bebeğinizin zaten iğne yapıyorlar benim bebeğim kg olacakta düşüktü diye iğne vurmamislardi çok şükür bise de olmadı. Şişmemesi için buz koyabilirsiniz ama götürün yine de yada gözlemleyin döküntü olacak mı diye