Bugleminannesi28 ben su ile yapmıyorum,1 tatlı kaşığı granül kahve, seker ve bir bardak soğuk süt bı kavanoza alıp çalkalıyorum 3 dk falan baya baya köpürüyor tadı da çok güzel bardağında yarısi kahve yarısı köpük oluyor,deneyin isterseniz pişman olmazsınız