-AlyaMom bebeğim 3 ay 2 günlük; ancak son 15 gündür sadece benim kucağıma uyuyor, eli hep kıyafetimde; sıkı sıkıya tutuyor beni. Tam uyudu derken bir anda uyanıp gözlerimin içine bakıyor; sanki ona bakıp bakmadığımı, orada olup olmadığımı denetler gibi. Emerken bir anda çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor. Günde rahat 2 kez bu ağlama nöbetini geçiriyor. Gülme ve ağlama arasında çok ince bir çizgi var. Yani ateş harici evet, atak döneminde bebeklerimiz. 🤷🏻♀️🍀