Kızım 30 ay 15 günlük inanın hiç ağlamadan bir gün geçirdiğini hatırlamıyorum. Hadi küçükken anlatamıyordu derdini, gazı vs derken ama artık gayet güzel konuşuyor fakat gün içinde 2-3 kez minimum kriz geçiriyor neden olabilir? Nasıl atlatılır? Kafayı sıyırmama çok az kaldı lütfen yargılamayın, bulunduğum şehirde sadece eşim, kızım ve ben varız. Doğuştan bir sağlık problemi vardı çok zor bir tedavi süreciydi evet kabul ediyorum ama bizim gibi bir çok çocuk var başta acaba tedavi sürecinden dolayı mı bu hırçınlığı diyordum, ama artık geçmesi gerekmiyor mu bu zamana kadar hep kendim ilgilendim. Ne uykum, ne kendime özel ayıracağım bir zaman, ne eşim evde olmadan bir çay kahve içmeye vaktim yok. Krizleri rahat 1 saatten fazla sürüyor bazen 2 saat😔 Düşünüyorum ki komşular bu ağlamaları duyup onu dövdüğümü vs sanabilirler hiç susmadan bağıra bağıra hatta baygınlık yaşayacak kadar kendinden geçiyor. Pedagog ile görüştük, oyun terapistine gittik, çocuk doktorlarına değerleri vs düşük ondan mı diye gösterdik hiçbir şey sorunumuzu geçirmedi. Asla uyumak istemiyor doğduğundan beri böyleydi, uyumadığı için yorgunluktan dolayı bir saatten sonra kriz geçiriyor bence, iştahı hiç yok daha 10 kilo her gün ne yapsam diye kafayı yiyorum ama o asla birşey yemiyor, iştahsız, uyumaya direnen bir kızım var. Ya herkes annelik şöyle iyi böyle iyi diyor yemin ederim anne olmaktan da kendimden de nefret ettim. Okuyorum, araştırıyorum ama hiçbir etkisi olmuyor sabah7de kalkıyor öğle uykusu uyumuyor gece 12-1 e kadar uyumuyor. Uykularımız zaten bin bir feryat figan ile napıyım Allah aşkına ne doktoruna gideyim Hocaya mı okutayım nasıl düzelir bu çocuk. Çok seviyorum zaten evde yalnız oluyoruz,öpüyorum, kokluyorum, sevgimi de inanılmaz belli ederim zaten hani sevgisizlik vs de getirmesin aklınıza bu durum artık nefes alamıyorum her gün aynı durum defalarca bitmek bilmeyen kısır bir döngü içindeyim 😔