Merhaba kızlar doğum yapalı 10 gün olucak bu gece itibaren sezeryan yaram da enfeksiyon oldu ve çok kötü durumdayım 1 kutu antibiyotik bitirmeme rağmen toparlanmadim kendimi çok güçsüz hissediyorum benim gibi olan var mı aranızda bu durumu psikolojik olarak nasıl toparliycam bilmiyorum 🥺🥺🥺 sürekli yanım da birinin durması gerekiyor kızımla düzgün ilgilenemiyorum doktorum yıllık izin de gelmesini bekliyorum ateşim yüksek çıkarsa yatisim olucak 🥺🥺