Durubebek61 Negis_15 benim kızımın kapanmasına 0.3 milim kalmış ama bişey olacağını düşünmüyorum doktorun dediği gibi kızımın hareketleri yerinde bi problem görünmüyo şimdilik ama yinede nörolojiye randevu aldım tedbir amaçlı 🌸
BeyCan_aks Negis_15 Kaynadı dedi diye tedbiri elden bırakmamak lazım tabii her şey için daha çok erken