Bukii ben hamile kalmadan önce sabah 1 fincan sade kahve içer, sonra öğlen yemek yerdim, haftasonlarında da kahvaltıda kola içerdim. 3-4 ayda bir midem ağrır geçerdi. Hamile kaldığımda daha bunu öğrenmemişken midem yanmaya bir başladı ki, şuan oğlum22 aylık hala geçmedi. Hamileliği mide koruyucu ile geçirdim, şuanda hala mide koruyucu ile devam ediyorum ama hiç fayda etmediği günler de oldu. Geçenlerde dahiliyeye gittim, mide koruyucu , gaz giderici vs verdi ama onlar da bir işe yaramadı maalesef. Geçmezse endoskopi yapalım demişti bakalım uygun bir zamanda yaptırmam gerekecek sanırım.