Biz anneler her zaman müsait olamıyoruz malum. Bebeğimi uyuturken uygulamada forumda bişeyler okuyorum normalde. Ya 1 dk içinde 2 kez reklam çıkıyor bangır bangır bebeğim korkuyor. Ninni programı arkada açık oluyor genelde ninni yarıda kesiliyor. O yüzden artık kullanmama kararı aldım