Srfnr1 Rumeysa_18 bence hic kullanisli dgil benim gibi sakarsan hemen kirarsim 😁 bide surekli su lekesi olur diye dusunuyoum 🤔
Tontisimm Ben cam cezve kullanıyorum tantitoniden almıştım.. çok memnunum çaydanlığı yok bende ama cezve güzelse çaydanlığı da güzeldir😂 ayrıca suyu falan hemen kaynatıyor