Sdkyhn Merhaba sevgili annelerim bu koliklik durumuyla nasıl baş ediyorsunuz. 50 günlük ikiz bebeklerim kolik ve ben psikolojik olarak bitmis durumdayim bu durumu kaldırmakta zorluk cekiyorum 😭
benkosarim @ Sdkyhn bir Sdkyhn"#p26665569 geçmiş olsun benim kızımda kolik bir bebekti maflor probiyotik ve mestil gaz damlası kullandim ilk 6 ay çok faydasını gördüm sonra kiraz çekirdeği kemeri kullandım size de tavsiye ederim bayağı rahatlarsınız ikisine de kullanın
Sdkyhn benkosarim damla ve kemeri kullandim. Aslinda gaz ile alakalı bir problemimiz de yok cok rahat bir sekilde cikariyorlar ama surekli agliyorlar iki tane olunca da insan yipraniyor
silad70 Ben sadece 2 aya kadar çektim maşallah olsun metsil damla kullan birde doktor bana bu egzersiz topları varya büyük onların üstünde zıplat oda çok iyi gelir demişti bol bol ağız üstü yatır