Merhaba hanımlar. Şuan bebegim 2 buçuk aylık. Iki hafta sonra yani 3 aylik olduğunda ise başlamam gerekiyor. Ilk zamanlar sütüm azdı şimdi ise bebegim emdiginde ona yetiyor yani kilo alımından anlıyorum. Ama sağınca çok çok az 20 cc ancak çıkıyor. Ve sagdiktan sonra tüm gün göğsüm dolmuyor. Bu yüzden hiç süt biriktiremedim. Sizin bildiğiniz çok iyi bir sağma makinası var mı gerçekten bana çözüm olabilecek. Yoksa çalışırken iste ne sağdıysam onunla beraber mamamı vermeliyim. Siz neler yaptınız ise başlarken?