tubasd neden batsın yahu insanlara bebelerinin bezleri .. Bu ülkenin insanları olarak kendi bebeklerimizi düşünmeliyiz öncelikle. Şuan bizim için o savaştan kaçmış koca koca insanlar bir tehditse , yarın bir gün büyüyecek bu bebekler onlar da bizim bebeklerimize birer tehdit olacak. Bayramlaşmak için gidilebiliyorsa sanıyorum ki savaş ortamı kalmamış gayet yaşanılabilir ortama dönmüş orası artık. Umarım tez vakitte bebe belik yaşlı genç hepsi ait olduğu ülkelerine döner de kalırız biz bize 👍