Hohomoromu hsyn 2 bebeğimde de 4. Ay da başladım aile hekimliğimiz oyle demişti doktorumuz da ekstra bir şey demedi genelde 4. Ay başlanıyor bildiğim kadarıyla
HayatKayla Bize de sağlık ocağı verdi ama kullanmak içime sinmedi hemşire her türlü kan testinde kansız çıkıyo dedi kafamı karıştırdı bilemiyorum🤔