314159 Ben öğretmenim. Eylül’de 10 aylık olacak bebeğim için bir bakıcı ile konuştuk. Pazartesi ayrıntılari konuşacağız. Bana mutlaka şöyle konus dediğiniz ne var? Özellikle tecrübeli annelerden istiyorum Çalışma saatlerim Dönem 12-5(süt izni) Dönem 12-7 şeklinde olacak haftada 5 gün Barlas ogremeniyim . Daha da erken geleceğim vakitler olur mutlaka. Ev işi istemiyorum. Bebeğin yemeği çamaşırı ütüsü bakıcıya ait olacak. Bize yemek yapmayacak ama ogen yemeği için ne diyeyim. Sen kendine de yap mi diyeyeim. Yoksa seslenmeyeyim mi? Daha önce çocuk bakmamış yaşlı hasta bakmış. 5 çocuğu varmış . Tecrübeli biri yani. Başka neler konuşmam gerekir. 8 sene 5 kayıptan sonra kavuştum bebeğime . Biraz heyecanlı ve telaşlıyım..
Zhl123 Peki sorması ayıptır ne kadara anlaştınız. Bende arıyorum da bakıcı ama fiyat olarak çok bilmiyorum.Ben ama bana ev işlerinde de yardımcı olmasını istiyorum.
Mummyy20 Ben de 12.30–18.30 arası okulda olacağım. Bebeğim henüz ek gıdaya geçmedi yemek sorunumuz yok, ama kadın kendine yemek yapar herhalde. Ücreti ne konuştunuz merak ettim