Bebeğim üç aylık olacak gece uykumuzda herhangi bir problem yok şükür fakat gündüz çok uyanık kalıyor sormak istediğim şu max kaç saat uyanık kalıyor bebekleriniz yada siz ne kadar süre sonra uykuya hazırlıyorsunuz ve gündüz kaç saatte bir emziriyorsunuz ( ben saatsiz emziriyordum ama bazı arkadaşlar 3 saatte bir falan diyor ve bebeğim hep tek göğüs emer ) yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar