yeniannee5 bir doktora götür canım. Sünnet yaptırdıysan yapışkanlık olabilir. Ya da sünnet yaptırmadıysan bazı bebeklerin idrar noktası kısmi olarak daha dar oldugu icin çişini yaprken zorlanabiliyormuş. Ben oglumu sünnet ettirmedim henüz 2 aylık. Mesela doktorumuz pipi ucunun dar oldugunu çiş yaparken zorlanıp zorlanmadıgını sormuştu.