Zelihanur mikrofonla yazıyorum yanlışlar olabilir ben de 22 aylık oğlum eğitim verdim daha doğrusu eğitim devam ediyor hala tamamlamış değiliz yarım saatte 1 tuvalete götürdüm gece de bez bağlamadım ama benim oğlum çok fazla su içti ve karpuz yedii için geceleri iki kez tuvalete kaldırıyorum uyanmadan tuvalete tutuyorum tuvalete flaş koyuyorum gece böyle hallediyoruz gündüzleri de yarım saatte 1 götürüyordum şu an süremiz biraz uzadı bir 1,5 saati bulabiliyor bazen çok su tüketmemizi eğer onu da zaman ilerledikçe çocuğa göre şekil alıyor ama mesela ilk oğlum 28 aylıktı eğitimi on gün içinde tamamladık ve çocuğum çok güzel hiç tutabiliyor gece de kaldırmıyordum çocuktan çocuğa fark ediyor herhalde inşallah sizinki kolay geçer