kuzey-21 Saresma_ Pubg oynuyorum şuan. Okey plus oynardım. Hayday oynuyordum bi arada. Bide kral kurtarma var oynadığım 😂
Ucansupurge Saresma_ Telefondan kelime oyunları oynuyorum ama asıl bağımlılığım bilgisayar oyunlaridir 😁
[silindi] Saresma_ Evlenmeden önce deli gibi sabah akşam pubg oynardım. 3 telefon yaktım oyun yüzünden hahsha Şimdi sadece clahs of clans oynuyorum.
Derya-Anne Saresma_ hayday, toyblast, cansu crash saga, candy crash soda, benim konuşan tom’um, benim konuşan Angela’m, benim konuşan hank’ım bir sürü oyun var telefonumda 😁😁😂😂
Dilruba_1 Tom Rider vardı eskiden çok oynardım 😂 Şimdi olsa oynamam o zamanlar daha geniş zamanım vardı sanırım