Kızlar bugun 4 ay 2 gunluk olduk dunden berı kuru oksuruk var ara ara yapıyo bazen oyun gbı yapıyo baska bsey yok grıp te deıl ates de yok anlamadım nıye acaba bıde ayrıca peşpeşe yutkunuyomus gıbı ses cıkarıyo arada çok da huysuz 2 3 gundur ne kucakta duruyo ne oyun halısında sureklı gozlerını ovusturuyo uykudan aglıyomus gbı ama deıl yanı bılenler yazarsa sevınırım 🙂