snssnm Kızlar emziriyorum ama oğluma yetersiz sanırım Aptamil kullanıyoruz doğduğu günden beri ama kaka sorunu yaptı ve oğlum kolik SMA Yada HİPP Geçiş yapacağım sizce hangisi daha az gaz yapıyor
Linahilal snssnm benim kız da kolik doktor aptamil conformil verdi şuan çok memnunum diğer aptamil bana da yaramamıştı sma yaramadı evolvia yaramadı