Kucukprens2 Oğlum 3.5 aylık üfürüm var kalp sesinde çocuk kardiyoloji görmesi lazım dedi . Randevu bulduğum an götürecem. Bundurumu yaşayan var mı . Çok endişelendim
ftmyldrm98 Merhaba bebeğinizi götürdünüz mü kardiyolojiye aynı durumu bugün bana da söylediler randevu bulmaya çalışıyorum