LINDAMAY merve_123 doktorum sen üşürsen bebeğinde üşür sana sıcaksa ona da sıcak olur dedi. Vücut ısımız aynıymış
Srfnr1 merve_123 bende bugun uyku tulumu aldim bi cok digeride daha inceydi ince olabi aldim kalin cok terletr sanki 🙄
Anita Kuzlar ben kendimce bir çözüm buldum polar yumuşak battaniyemiz var bizim altına seriyorum boynunu almayacak sekilde omuzlardan aşağıda sağdan soldan kapatıyorum en son ayaklarınıda üzerine kapatıyorum üzerini açamıyor böylelikle
snyck duruliyasmom ben 1.7 aldim ev gece 23- 25 derece arasi atlet giydirdim sadece icine duramadi su gibi oldu cocuk yasadigim yerde daha incesini bulamadim bosuna para vermis oldum 😑
duruliyasmom snyck aslında gece sıcaklık düşüyor ya ben de 1,7 kullanıyorum. Gece 21 derece oluyor ama gayet memnunum. Terleme olayı pek fazla yok.