Merhaba arkadaslar.oglum 6 ayliginda testislerini kesf etdi ve bezini her actigimda cekistiriyordu testislerini.zamanla unutur fln dedim ama 1 yasimiz oldu hala cekistiriyor ve daha siddetli kac kere kanatti.resmen güreşiyoruz her bez degistirtirdiyimde.kapatinca da yarim saat agliyor ciglik cigliga.biktim artik.ne yapmaliyim bilmiyorum 😓 travma da birakmak istemiyorum cocukta cok caresizim.tecrubesi olan , basina gelen varsa paylassin lutfen.