Merhabalar. Eşim kamuda mufettiş… Iyı bırıdır. Aşırı ıyı nıyetlı. Asırı ıyı nıyetınden ailesinden yedıgı kazıkla bır şato yapılır. Sorunum su. Çalısırkem herseyı kanuna gore yapar eder cok tıtızdır ama bırı bı laf desın hıc altt klamaz herkesle kavga eder bwn bunaldım artık. Bı bakanlıktan buyuzden tayın ıstedı.. Şimdi farklı bı bakanlıkta orda da uc kısılık ekıp ısı bı bu yapıyor ve tum yuk onda bı da ıster ıstemez lafını cekınmez der. Yıne cıkımtı tıp konumunda şimdi memlekete tyın durmumuz var ama korkuyorum orda da aynısı olursa ben naparım. Artık cok bunaldım. Amır de olsa lafını esırgemıyor asırı doğrucu. Hıc. Polıtık davranmıyor. Dıyorum yuzune deme kımsennın raporuna yaz herseyı kararlarını yok. Cok yoruldum kızlar. Hergun ıs stresi benı bunaltıyor adamın. Aksam benı ışten alıyor tum yolda ıs dersı dinliyorum. Hamıleyım adamın ıs derdı benı artık gerdi…