Resmen sicakla ilgili post aradim yokkk tek ben mi yanıyorum evimiz en üst kat cok cok sıcak bu yüzden dun gece kızım sicaktan yatamadi ağlamaktan dalamamaktan cok kotu bir gece geçirdik.Haftaya kaynanam lara gideceğim eşim olmadan hiç gitmedim tek ama dayanamicam evin sıcağına orası serin.Siz neler yapıyorsunuz 😓