Babyasil Oğlum dört aylık elleri sürekli ağzında ve elinde ne versem çok hırslı bir şekilde ağzına götürüyor içiriyor emzik emiyordu artık emziği sadece ısırıyor diş çıkartma belirtisi mi acaba çok erken değil mi tavsiyeniz nelerdir neler verebilirim
Nisaaabbk Babyasil benim bebeğim 4 aylıkken çıkardı . diş kaşıyıcı üzerine tetagil şase döküyordum(Trendyol sipariş verdim) çok faydası oluyordu .bazende 1 çay kaşığı yarısı kadar calpol verdim .çok rahatlatmisti.bence sizde deneyin faydası olur
Nisaaabbk Nisaaabbk o dış damaktan yirtildiktan sonra çok aglamiyorlar ama damaktan yırtılana kadar ağlıyorlar .zor.bir süreç kolay diyemeyeceğim