happiestMom kamerali, kamerasiz, wi-fi’lı, wi-fi ’sız hepsi bende mevcut. Tecrübe ettim. 😄
Wi-fi kamera: Hamileyken Motorola wi-fi kamera aldik. Telefondan izlemek zorunda olduğumuz icin, bir de her sese harekete bildirim gönderdiği için pek kullanışlı gelmedi bana. Ben hep görmek istiyorum bir de. Telefonumu da aynı anda kullanmak istediğim zaman sıkıntı oldu. Fakat artısı şu ki, kızımı anneme bırakıp haftada bir akşam yemeğe çıkıyoruz eşimle. Disaridayken de wi-fi kamera ile izleyebiliyorum. Zırt pırt annemi rahatsız edip, ne yapıyorsunuz diye sormuyorum, aklım kalmıyor 😄 yani bu kamerayı da kullanıyorum aktif olmamakla birlikte.
Telsiz: weewell telsizi aldik doğumdan sonra. Neden aldık hiç bilmiyorum. Kullandım kullanmasina ama goremedigim için hep huzursuzdum. Her sesi alıyor, çekim kuvveti iyi. Ama dedim ya, benim görmem lazım hep. 😄 Bir kenarda bekliyor şimdi. Onun da sonu dolap letgo olacaktır sanırım 😄
Telsizli (monitörlü) kamera: weewell aldık sonunda. Odasını ayirmadan once kullanmaya basladik. Biz alt katta, kızım üst katta, her daim ekran ve ses açık. Enerji tasarrufu modu da var. Ses olursa aktive oluyor. Çekim kuvveti iyi. Yazlığa, otele, yatıya giderken alıyorum yanima. Wi-fi da alınır ama onun kurulumunu yapmak gerek galiba her yeni ağda, cok bilmiyorum.
Benim tecrübelerim böyle. Herkesin beklentisi, bütçesi, yaşam alanı ve tarzi farklı olduğu için degerlendirmeler de farklı olur. Umarım ihtiyacınıza uygun bir seçeneğe karar verirsiniz.
Sevgiler 🤗💕🙏