Merhabalae. Bebeğim 43 günlük. Sezeryan ile doğum yaptım. İlk baslarda mama destekli emziriyorum ama iki gündür mama yemek istemiyor. Kendi sütüm ise yetmiyor. Bebeğim huzursuz uykuya dahi dalmakta zorlanıyor. Süt arttırmak için önerileriniz var mı acaba