Zeyzey20 Meme + mama gidicez bebelac gold kullanıyordum 1. Kutu çöp oldu asla içmiyor en fazla 30 cc içiyor 3 aylik olmasına rağmen içmiyor daha fazlasını yardımcı olur musunuz
Nazlicicegim Zeyzey20 bu mama işi bebekten bebeğe değişiyor canım bize iyi gelen mama sana iyi gelmeyebilir denemeden maalesef bilemezsin. Benim bebeğim kolikti bu mama bize iyi gelmişti
Zeyzey20 Melek24 bebegim geceleri çok ağlıyor göğüslerim gündüzleri dolu fakat geceleri değil sanırım bu yüzden 🤷♀️ bide geceleri 2 defa mama vermeyi denicem
Atalayse Zeyzey20 hipp güzel evet çok doyurmuyor diyorlar ama biz bir sıkıntı yaşamadık hipp süt gibi aptamil yoğun bebelac gold un tadı onlara göre çok kötü maalesef...
Aysgl1 Zeyzey20 Hipp Compiotic☺️ ben sma kullandım çok gaz yaptı Hipp iyi geldi bebeğime hem de anne sütüne en yakın mama diyorlar
cansuberrin Zeyzey20 3 aylık oğlum var malesef bende hipp combiotic kullanıyodum Arada ama Son 1 aydır hiç içmiyo midesini bulandırıyo bende mama arayışındayım