Oğlum 32+1 de doğdu. Şuan 3 ay 16 günlük. 1.500 kilo doğdu ve hastaneden aldığımda 1900 dü. 1 ay yoğun bakımda kaldığı için geldiğinde meme reddi yaşadım. Sağıp verdim ama emmediği için sütüm kaçtı. Mama ile besleniyor. Aktif kilosu 5600. Ayına göre çok mu fazla