Selam kızlar
oglum 8 aylık.Geceleri kendi yatagında yatıyor ama gündüz uykularınde kesinlikle kendi yatagında yatıramıyorum.Kac kere denedim gündüzleri yatagına yatırmayı uyanıyor aglıyor.Mecbur benim yatagımda uyutuyorım ama düşer diye de bir yere kıpırdayamıyorum.Benim gibi olup da çözüm bulan var mı?Yatagım biraz yüksek uyanınca aglamıyor direk emekliyor o yüzden hiç tek bırakamıyorum