bende aynı durumla savaşıyorum bir aydır uykuluyken emzirmeye çalışıyorum genelde onun dışında ayakta, yatarak, şarkılar söyleyerek her şeyi deniyorum ama olmuyor. biberon vermek istemiyorum kaşıkla verince de döküyor. Geçecek diye sabretmeye çalışıyorum ama çok zor..