Defne41 Hanımlar bebeğim daha 14 günlük ama havalardan dolayı isilik oldu yüzünde aslında tek kat giydirdiğim halde yine oldu kullandığınız doğal bir krem var mı öneri olarak yada ne alabilirim eczaneden
Uzaylizikiye Defne41 ya benimde o kadarlikken olmuştu bebanthol krem sürdüm geçti ama bugün yeniden çıktı hemde saçında konakla beraber şampuanını değiştrcem bugün ama bebanthol u dene bir geciriyor
midekoruyucu Defne41 günde 2 defa duş aldırmaya çalışın. Evin en serin odasında güneşliği kapatıp orda uyutmaya çalışın üzerine de sadece zıbın giydirin. Benim bebeğim de temmuzda doğmuştu ve felaket isilik olmuştu. Doktorumuz bu tavsiyeleri vermişti sonra çabucak toparladı çok şükür 🌸
midekoruyucu Defne41 geçmiş olsun 🌸 su dışında bişey kullanmayın hiç işe yaramıyor kremler. Vücudun hava alması lazım tek çözüm bu